Var inte timmarna längre förr?

Fattar inte vart tiden tar vägen. Hinner ju inte med något alls och ändå jobbar jag inte. Hur gör ni som jobbar? Hinner ni med allt hemarbete, barn, slappa, träna, äta bra lagad mat osv?
Usch nä det är så jag blir ledsen bara jag tänker på det. Tycker tiden bara rusar förbi och jag bara tänker att det ska jag göra och det behöver jag göra och så går det några veckor och inget av det har blivit gjort. *morr*

Var på BVC idag och Emma fick spruta, hon blev lite ledsen men det släppte väldigt snabbt. Hon förljer sin vikt- och längdkurva klockrent och är nu 78,5 cm lång och väger ca 10 kg vår lilla tjej. Emilia passade på att mäta sig och hon har blivit 95 cm lång.

Micke är ledig ikväll eftersom han fick stanna kvar på jobbet igår och kom inte hem förrän efter 6 imorse. En robot kraschade och han var med när det hände så då fick han vara kvar.

Vad ska jag skriva mer? Vet inte, har ingen inspiration just nu, får återkomma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0