Inte beroendeframkallande?!

Det var jag inte beredd på. Har hört att det ska vara jobbigt att sluta med medicinen som jag äter, dvs Venlafaxin och att det kan vara väldiga utsättningssymtom. Men att det var så här illa hade jag inte trott.
Jag glömde ta tabletterna igår morse och när jag kom på det sent igår så tänkte jag att jag tar dem som vanligt igen idag på morgonen. Vaknade imorse och gick upp, kände att jag inte mådde så bra. När jag och tjejerna åt frukost så började jag gråta helt plötsligt och jag kunde inte sluta. Kände av huvudvärk och kände mig riktigt konstig. Var yr och kände mig matt i kroppen. Åkte och lämnade Emilia på dagis och när jag kom hem så mådde jag ännu sämre. Hade riktig panik i kroppen och grät massor. Fick gå och lägga mig och försöka sova.
Kul att må så här bara för att man glömmer ta medicinen. Men de är inte beroendeframkallande, nejdå inte alls!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0