Ha ha, di är för góa di små!

Detta meningsutbyte föreföll sig hos oss häromdagen:

Emilia: Jag behöver kissa!
Jag: Ja, men då går vi in till pottan.
Emilia: Mamma, jag är såpass stor tjej nu, jag gå på toaletten!

Att jag inte dog av skratt! Hon är för söt. I lördags så var vi ute på shoppingturné och köpte duschset och badrumsbelysning, tittade på utemöbler och åt lunch på Donken. Sen var det dags att åka hem och då lät det såhär:

Emilia: Vill inte åka hem!
Jag: Jo, nu är vi färdiga så nu åker vi hem och fixar lite.
Emilia: Jag gå mer affärer!

Sen säger hon ofta såhär: "Kom nu alla mina tjejer". Micke säger ju säger ju så och då säger Emilia likadant, låter så sött.

Emma hon tränar på att traska för fullt här hemma, hon kör med gå-vagnen och Emilia sitter i. På eftermiddagen idag innan vi hämtat Emilia på dagis så stod Emma i gå-vagnen och ropade "Mamma, mamma, mamma!"

Har tänkt lägga ut lite bilder någon dag när jag orkar, eller lite, det blir nog rätt många bilder eftersom jag varit dålig på det under en tid. Men nu är det HOCKEY!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Dom är ju för underbara!!:)

2012-05-08 @ 08:52:17
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0