Akta dig för...

Nu gäller det att hålla sig undan för Emilia är i en period där hon slåss, putts och nyps mer än någonsin. Emma är ofta "i vägen" och åker på mycket av smällarna. Humöret kan svänga på 1/10-dels sekund från att vara hur glad som helst till att bli hysterisk och sen lika fort igen till att bli jättegosig. Så som sagt, det gäller att hänga med.

Idag har jag fortsatt att måla lite. Har fått dille på vitt och målar just nu en "pigtittare" som har stått i skymm undan men ska nu få komma fram i rampljuset. Har faktiskt betat av ganska mycket på min att-göra-lista och det känns skönt att ha fått upp energin lite. Och efter bara 2 dagar med kostdagbok så har faktiskt sötsuget minskat. Hoppas det håller i sig.

Hela familjen gick på en blåsig promenad idag, var skönt att komma ut allihop tillsammans. Hoppas på mindre blåst och mer sol imorgon så blir det promenad igen.

Nej, nu ska jag nog sätta mig och namna lite kläder till Emilia. Det är kläderna jag köpte på klädbytardagen som inte är klara än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0