Vem var det som bestämde följande?

Har funderat på vem som egentligen har bestämt följande saker:
- att Marabou Black ska innehålla så mycket kalorier.
- att så mycket annat gott måste vara onyttigt.
- att dygnet bara ska ha 24 timmar.
- att man ska behöva jobba istället för att vara med sina nära och kära.
- att man inte har tid att göra allt det man vill.
- att vissa människor ska må dåligt.
- att vissa människor inte har mat för dagen.
- att nästan allt ska kosta pengar.
- att krigen i olika länder ska påverka drivmedelspriser annat för oss.

Ja, jag skulle kunna komma på tusen saker till men orkar inte skriva mer. Sånna där saker kan jag gå och fundera över ibland, inte konstigt att jag blir trött.

Men jag har fogat också, alla skarvar ute på takstommen har jag skarvat med byggfog idag och det tog sin tid vill jag lova. Imorgon ska jag till kuratorn och när jag varit där ska jag ut och måla lite.

Nej, undra om man skulle ta och gå och lägga sig istället för att sitta uppe och fördriva tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0