Tydligen bakslag...

Just nu är jag inte så rolig att vara med. Har ett bakslag och går och är irriterad och stör mig på allt mest hela tiden. Jag hade väl nästan räknat med att det skulle komma, men det är inte lätt för det. Snart vänder det får vi hoppas annars kommer jag väl bli lämnad för jag skulle inte stå ut med mitt humör.

Har i alla fall målat idag och det får nog bli en strykning till innan det är klart. Får se om jag gör det imorgon eller i veckan. Har en del som behöver fixas inne också. Tog hand om massa tvätt idag och det var skönt att få undan, men det behövs dammsugas och så. Kanske gör det imorgon.

Nu ska vi kolla inspelat Criminal Minds, ska nog göra en kopp te och ta lite glass med hallon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0