Sööööndag med smarrig mat!

Vilka underbara små tjejer vi har. Emma sov inne hos oss inatt och när vi vaknade så kröp hon ihop som en liten boll hos Micke. Emilia kom intassande med gosefilten vid 7.30 och kröp upp och la sig hos mig. Det finns inget bättre än våra små ögonstenar. Jag älskar er!!!
 
Efter en underbart god frukost så satt jag och Emilia och pusslade lite. Det blev pussellådan hon fick av morfar och Karin. Det är fyra supersöta pussel med brandbilar på och de tyckte hon om att pussla. När Emma lagt sig för en tupplur gick vi andra ut och grejade lite med altanen. Idag fick vi borrat och skruvat upp två reglar för brädväggen, mellanreglar för brädväggen och frigoliten som isolerar mot grannen sågades till och sattes på plats. Det tar sig!
 
Till mat idag blev det marinerad helstekt fläskytterfilé, färskpotatis, sallad, tzatziki och nybakat bröd. Det var gott det!
 
När det var diskat och klart gick jag ut och målade lite på altanen och Micke nattade tjejerna. Nu sitter jag här sen en stund tillbaka och Micke kollar på fotboll. Nu ska jag gå och namna lite kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0