Snart kan jag börja fixa med lullullet!

Jag har snickrat idag, shit vad det är roligt. Mäta, såga, skruva upp, mäta lite till, fundera lite, såga och skruva. Det är riktigt roligt! Emma var med ute när hon vaknat efter tuppluren.
När vi hämtat Emilia åt vi mat och sen kom Daniel hit och han och Micke satte upp hängränna och stuprör och plåtar så nu är det inte mycket kvar. Imorgon ska jag börja måla brädorna till väggen så vi kan få upp den, sen är det inte långt kvar innan vi kan ställa ut möblerna och jag kan börja med lullullet! Ja ni vet ljuslyktor och kuddar och sånt. Just det ja, jag ska ju fixa ny skiva till bordet och måla det också.

Tjejerna badade ihop ikväll, skönt nu när de kan göra det tillsammans. Det blir ju lite trångt i badbaljan men de tycker nog bara det är mysigt.
Det tog lång stund innan Emma somnade ikväll, vet inte varför men så var det.

Nej nu ska jag kolla vad som behöver handlas imorgon, för det är ju ingen annan som gör ;o)

Tjing pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0