Nu ska vi se då...

"Mamma bara målar och målar och målar hela tiden" sa Emilia till Micke på morgonen idag när han kom hem från jobbet. Tro inte nu att jag varit uppe på nätterna och målat! Nej, jag har målat i helgen. Vi har fått upp taket på altanen nu och jag håller på att måla stommen till taket, tegelväggen och träpanelen under balkongen. Sen ska brädorna till den nya panelväggen målas också. Det tar sin tid men det är roligt, kanske ska bli målare när jag blir stor :o) Men då ska jag anställa någon som gör förarbetet för det är ju mindre roligt.

Tänkte i alla fall att jag ska försöka få ut lite eller kanske snarare mycket bilder då det var längesedan jag la ut någon bild, så jag gör ett försök.

Mina ögonstenar, de bästa tjejerna som finns, en stor och en liten prinsessa!
Jag älskar er så otroligt mycket!

Två glada tjejer!


Emma tränar på att gå och Emilia får en liten åktur.

Morfar visar Emilia sina konster i lerkonst!

Emma fyller 1 år! GRATTIS

Ibland somnar Emma på golvet....

...och ibalnd vill hon bara vila lite! Såååå sött!

Vem har sagt att man bara kan åka en i sulkyn?

Emilia är ibland så trött när vi varit ute att hon somnar på hallmöbeln...

Lördagslyxfrukost!

Emilia fyller 3 år!!! GRATTIS! Stora tjejen nu!

Paketet från morfar och Karin innehöll detta pussel och en supersöt bikini från Rom.


Ja men ser man på, det gick ju riktigt bra det där att få ut lite bilder fast det tog sin lilla tid. Nu ska jag gå och sova snart. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0