Sommar MED sol är nice!

Ja, då fick vi lite mer sommar MED sol, det är riktigt nice. Igår var vi i Lidköping och hälsade på gammelmormor och gammelmorfar och Emilia hoppade på den stora hoppkudden de har på campingen. Emma fick sitta och titta på men hon ställde sig snart upp och började "hoppa" så vi gick upp och hoppade vi med och hon bubblade av skratt. Vi var också en sväng till Lidens och tittade på lite växter men vi köpte inget.

Idag började vi dagen med att äta en god frukost ute på vår underbara altan, det gjorde vi igår också. Det är så mycket värt att kunna göra det, det gjorde vi aldrig förut för det var så trist att sitta där då. Efter frukost så gick jag och tjejerna bort till Emelie och hennes tjejer Lina och Meja och fikade och lekte. Tjejerna badade, hoppade stutsmatta och gungade och hade superkul. Emilia fick ett getingstick och Emma hon satte sig i poolen med blöja och kläder det första hon gjorde. Såg så roligt ut och hon blev lagon paff av det lite kalla vattnet.

När vi kom hem så tog vi ut lilla poolen på altanen och Emilia plaskade en bra stund, sen vaknade Emma efter att ha sovit i vagnen och hon satte sig i vattnet också. Vi konstaterade då att den nuvarande poolen är alldeles för liten så när jag åkte och handlade senare så köpte jag en lite större pool som ska provas imorgon vid soligt och varmt väder.

Hmmm var det något mer? Ja det var det säkert men som vanligt så sviker minnet. Nu ska vi grilla lite kött jag och min älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0