Jag är här!

Men det finns inte tid till att sitta vid datorn. Vi målar och fixar på baksidan och det är så kul. Det är mycket att göra men det kommer bli sååå bra när det är klart.

Vecka 27 var vi i Lysekil från måndag till lördag och hade en supergo vecka om man bortser från att jag fick återfall med panikångest och så på måndagen och tisdagen av allt packande, stress och omställningen. Ska berätta mer om denna vecka och ni ska få lite bilder också.
Förra veckan var vi hemma och var ute och fixade varje dag i princip. Och nu denna veckan tar vi dagen som den kommer och fortsätter väl fixa :o)
Imorgon ska jag förhoppningsvis orka åka till Ullared, åker själv denna gång och Micke och tjejerna stannar hemma.

Nej nu måste jag sova, klockan ringer vid 5 imorgon...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Önskar verkligen att jag hade kunnat följa med ! :/ <3

2012-07-17 @ 08:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0