Här kommer det lite mix...

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är ju min födelsedag!
HURRA HURRA HURRA!
 
Ja, då var man fyllda 34 år! Shit, man är ju snart pensionär ju, men det sägs ju att man är inte äldre än vad man känner sig och jag känner mig inte så värst gammal.
 
I torsdags kom min pappa hit med tåget och jag och Emilia åkte och hämtade honom på stationen. Så har han varit här några dagar och det har varit mysigt. Vi har fixat lite på baksidan och umgåtts. Idag kom Karin upp och vi har firat min födelsedag med god grillad kycklinglårfilé och tillbehör och sen blev det kaffe och tårta. Och vet ni?! Vi satt på vår nybyggda, inte riktigt färdiga altan, vid vårt hemmasnickrade bord och i våra underbart sköna nya stolar.
Emilia har smakat på chokladmoussen till tårtan, mumsigt!
Tårta med fyllning av chokladmousse och banan, grädde, jordgubbar och riven vit choklad på toppen. Sååååååååååå himla god blev den och det står en bit kvar i kylen som nog kommer hamna i min mage innan jag går och lägger mig...
 
Emma sitter och filurar...
Uppdelning av den goda tårtan.
Tjejerna fick en släng av skrattsjuka och skrattade tillgjort och länge. Emilia började och Emma hängde på och vi skrattade så vi vek oss...
 
Tänkte jag skulle lägga upp bilder från Lysekil, men det bara strular så jag tar det en annan dag. Nu ska vi slappa i soffan lite innan vi ska sova.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0