Verkar ha gett resultat...

Emma har ju varit lite strulig med sömnen, har ju somnat bra vid 19-tiden när vi suttit hos henne men sen har hon vaknat efter ett par timmar och inte velat sova. Några kvällar i rad har jag nu suttit hos henne tills hon somnat igen och det har tagit upp till 2,5 timme och hon har varit jätteledsen men hon har ju haft mig där. Det verkar ha gett resultat, för igår vaknade hon "som vanligt" vid 21-tiden men när jag gick ner till henne så somnade hon om på ca 5-10 minuter. 
Vi har också bestämt att hon ska kunna somna själv utan att vi sitter hos henne. Så igår testade jag första gången vid läggning och bäddade om henne, sjöng lite och sa sedan godnatt och gick ut. Hon gav inte ett ljud ifrån sig och det var samma nu ikväll. Så nu håller vi tummarna för att det går i rätt riktning.

Idag har jag varit inne i stan och lämnat tillbaka låneglasögonen. Jag gick in på Smarteyes och tittade noggrant igenom deras sortiment och hittade några bågar som är intressanta. Ska dit på torsdag på synundersökning och Micke ska med någon dag i veckan och kolla på de bågar jag kollat på. Lite dumt att man inte får låna med dem hem och prova i lugn och ro. Men så är det.

Annars har det inte blivit så mycket gjort. Jag går som på halvfart i kroppen fast hjärnan jobbar på helfart. Jag vill nämligen göra så mycket, men jag kommer mig inte för att göra något och det gör mig nedstämd. Har full med ideér angående mitt företagande men vågar inte ta tag i det för jag är rädd att misslyckas och att folk runt omkring inte ska tro på mina ideér. Det är nog ingen som läser bloggen som inräknas bland dem men jag ska inte nämna någon ändå.

Jag har föresten varit rätt duktig i veckan som gått att inte äta massa sötsaker på kvällarna som jag brukar. Jag börjar i den änden så får jag försöka komma igång att röra mig snart. Nej, nu ringer nog pappa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0