Trodde inte det skulle bli så här...

Det är kaos i mitt huvud nu. Kan inte sortera mina tankar alls och ångesten är på hög nivå i kroppen. Trodde INTE det skulle bli såhär jobbigt på så många olika sätt att skola in Emilia på dagis. För henne är det inga bekymmer, det är jag och mitt huvud och mina tankar som stökar till det. Så för mig har det varit en tuff dag med tårar och frågetecken. Och inte nog med alla känslor kring inskolningen, jag fick ett besked idag som inte gjorde saken bättre. Men vi har suttit och pratat jag och min älskling ikväll och vi kommer lösa detta tillsammans. Han har tagit ledigt resten av nätterna i veckan så vi kan finnas och stötta varandra i detta.

Orkar inte berätta mer nu för jag ska krypa ner i vår sköna säng och sova för det är en ny dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0