Febern är borta!

Emilia har varit väldigt trött idag och inte ätit så värst mycket. Hon hade 38,4 i temp i morse men sen har den gått ner under dagen. Hon har legat och sovit på soffan ända fram till 15. Hon vaknade till vid strax innan 14 och grät och var helt snurrig. Hon började skrika och slog vilt omkring sig och jag fick inte ta i henne. Hon reste sig upp och sprang ut i köket och när jag gick dit för att prata med henne så sprang hon iväg i panik och var helt hysterisk. Jag fick slut ta upp henne och höll om henne och pratade lugnt med henne, men hon bara grät och skrek. Kändes jättejobbigt, men till slut så lugnade hon sig. Jag tänkte att hon hade feberyra eller vad det heter, men när vi tog tempen så var det ingen feber. Sen har hon varit uppe och pusslat och grejat lite. Hon ät även lite mat till middag så jag tror hon är på väg tillbaka nu. När det var sovdags så ville hinte inte sova, så hon och Micke har legat nere i hennes säng och läst saga och nu tror jag de har somnat båda två.

Annars så är det som vanligt. Emma tränar på att stå utan att hålla sig i, hon ligger även på mage och har massa konster för sig och ser otroligt söt ut. Hoppas nu att inte Emma åker på det som Emilia haft, hon hostar en del nämligen.

Nej, nu ska jag slappa i soffan och äta SEMLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0