Febern är tillbaka!

Inte var hon frisk inte. Idag kom febern tillbaka och eftermiddagen har hon tillbringat sovande på soffan. Förmiddagen tittade vi på "Du är inte klok Madicken" och pusslade lite. När Micke kom hem så lagade vi mat och åt middag, Emilia åt ingen mat, bara lite frukt. Sen tog jag en tur till affären och handlade lite. Ja okej, jag ska erkänna att trots att vi inte har mer än några hundra meter till affären så tog jag bilen, skäms på mig! Men jag hade inte lust att bära flera 4,5 liter mjölk, 1 liter yoghurt, 1 liter blåbärssoppa, 1 låda glasspinnar, 5 kexchoklad och lite annat i kylan och halkan, så det så.

Emma börjar hosta mer och mer och hon var vaken i natt en stund. Hoppas bara inte hon blir sämre nu. Jag hoppas också att Emilia är såpass att hon kan gå på dansen på fredag, för något dagis blir det inte denna veckan.

Vet ni föresten hur gott det var med semla igår! Det är bland det bästa jag vet, men så är jag ju en riktig gottegris också.

Måste åka in till stan någon dag och lämna tillbaka lite kläder jag köpte till Emilia. Ska köpa lite tyger på Hem & Hobby, gardinstång till vardagsrummet och så. Kanske åker in på fredag om Emilia är bättre, annars åker jag in på lördag.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0