Ännu en helg till ända...

Jag har ont i min axel, vet inte vad jag gjort med den men ont har jag.

Idag har jag plockat lite här hemma. Lite tvätt har sorterats och dammsugaren fick ta ett pass där nere. Emilia har pusslat, hon är jätteduktig nu och lägger massa pussel själv. Emma hon kryper omkring och går nu längs möbler så nu väntar vi spännt på att hon ska släppa och ta första steget. Hon har en tand på gång som vi väntat på i över en månad nu, men den verkar ta lång tid på sig att titta ut så hon har ont.
Emilia har gått utan blöja nästan hela dagen idag och inte en olycka har hänt. Det märks att hon är redo nu, men hon får ha blöja när vi åker hemifrån och på dagis.

Är på lite lågt humör idag, för mycket att fundera över och funderingar utan svar. Ska äta lite glass nu och sen gå och försöka sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0