5:e tanden, går med gåvagn och klättrar upp på rutschkanan!

Oj vad det går fort med allt. Länge sedan jag bloggade nu men vi har haft annat för oss. Ska inte bli långrandig idag för vi ska snart slänga på en film.

Emma gör framsteg så det skriker om det. Hon har fått sin femte tand så nu har hon 4 där nere och 1 där uppe. Hon har börjat gå med gåvagnen och går runt bord och så. I förrgår så ställde vi upp rutschkanan till Emilia och när Micke och Emilia gick ner för att byta blöja och jag stod i köket och lagade mat så tänkte jag att det är ingen fara om Emma är där ute vid den för hon kommer ju inte upp på den. Men så gick jag ut och kollade till henne och vad gör hon? Hon är längst upp på rutschkanan så visst kunde hon.

Nej, nu ropar Micke och vill kolla på film. Återkommer en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0