Supertrevlig dag!

Idag har Emilia varit "ledig" från dagis och jag och tjejerna åkte istället på äventyr. Vi åkte till Jönköping och hälsade på Caroline. Har inte träffats på jättelänge. Vi hämtade upp henne och så åkte vi till IKEA där vi shoppade lite och åt mat. Sen åkte vi hem till Caroline och fikade på supersmarriga blåbärsmuffins, äppelpaj och vaniljsås. Mums vad gott det var! Tiden går fort när man har roligt och det var snart dags att åka hem igen.
Ha ha, lyckades som så många gånger förr att missa avfarten mot Skövde men det gick ju finemang ändå. Tjejerna somnade i bilen och vaknade lagom till vi var hemma.

Igår pysslade jag lite. Jag ramade in tjejernas första små pyjamaser och lite annat sött i mini storlek. Sedan satte jag upp tavlorna nere i hallen. Har även rensat bort massor som legat nere i hallen på byråarna så nu är det rent och fint. Funderar på att måla byråarna vita, har ju några andra "måla vitt projekt" också så jag får se när det blir av.

Imorgon börjar Emilia på dans igen, ska bli roligt :o)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag rider på måndagar 16:30 :)

2012-08-28 @ 20:47:34
URL: http://Saantos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0