Hallå där köp blåbär!

Efter en natt med inte så mycket sömn så åkte jag iväg och mötte upp en lastbil. Den var full med godsaker och jag fick med 5 kilo blåbär. Mumsigt och nyttigt!
När jag kom hem igen åt vi frukost ute på altanen och gjorde oss sedan redo och styrde bilen mot Hjo. Fint väder och sista semesterhelgen då måste det ju ätas glass🍧Hade tur och fick parkering vid hamnen och gick och kikade lite. Vi gick upp till torget och satte oss på kinakrogen och åt mat. Det var gott. Sen gick vi neråt till hamnen och köpte två bägare med 4 kulor i varje och delade på. Vi är en glassälskande familj, skulle lätt kunnat köpt ett gäng sånna bägare till 😃

Har förresten varit riktigt mör i benen idag vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0