Gó dag!

Åt frukost på altanen idag jag och tjejerna, härligt! Sen gjorde vi oss i ordning och åkte till Elisabeth, Hanna och Emil. Där åt vi lunch och barnen lekte för fullt medans jag och Elisabeth satt och pratade. Vi var ute en lång stund och sen åt vi mellis innan vi åkte hem. Vi var där hela eftermiddagen och det var supertrevligt.

Emilia somnade UTAN bråk ikväll!!! Helt otroligt vad skönt det var. Imorgon är det dags för dagis, hoppas det går bra. Idag sa hon att hon ville att jag skulle vara med på dagis, men det kan jag ju inte. Det kan nog bli lite tårar när jag lämnar imorgon, men det går ju över så fort. Men det gör ont i mammahjärtat när hon är ledsen vid lämning. Men vi vet ju att hon trivs så bra där med sina kompisar och personalen. Men nu har hon ju varit hemma i över 6 veckor så det kommer ju vara lite ovant såklart.

Men nu ska jag kolla om tvätten är klar och sen ska jag ta det lite lugnt innan sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0