De är för góa våra små!

Idag har Micke och tjejerna varit uppe på berget och promenerat och lekt med farbror Joacim. Jag passade på att gå ut och lasera en del av altangolvet.
Givetvis så var det jättefint väder när jag var ute och laserade. Men såklart så kom sedan regnet, det bör inte regna på nylaserad yta. Som tur var så var det ingen jätteskur.
 
Här kommer lite blandade bilder!
Mycket gott! Kaffe med minimashmallows!
Emma promenerar i Hjo hamn!
Vårt lilla charmtroll!
Emilia och en and!
Så här fin blev solrosen Emilia sådde på dagis i våras!
"Så här hög är solrosen mamma!" (Observera att landet är INTE klart!!!)
Tomatplantan jag fick av Karin och pappa. Bladen är trötta men tomater blir det gott om och goda är di!
Emma mosar smultron!
Trippelslö...
Våran underbara baksida!
Sitter och funderar...
Frukost är det bästa på hela dagen!
Så sött!
Emma håller på att lära sig ta på sig kläder, blir lite tokigt ibland!
"Jag ser inte nåt, var är du mamma?"
Emilia på sin springcykel.
Emma måste ju också prova att leda den.
"Ska vi åka och hämta storasyster snart?"
 
Det var allt för nu, slapp i soffan och kanske en film.
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Underbara bilder:) Altanen ser ut att bli jätte fin!

2012-08-26 @ 07:14:02
URL: http://eklund84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0