4 augusti!

Cassius skulle idag ha fyllt 7 år om han levt, lille killen.
 
Annars så är vi trötta, så trötta! Är det någon som har lite energi och tålamod att sälja så är jag intresserad. Lilla söta goa underbara Emilia, hon är trotsig till tusen vissa dagar vill jag lova och idag har varit en sådan dag. Jösses vad jobbigt det är att försöka hålla sig cool och inte spricka av ilska. Det spelar ingen roll hur man än försöker så blir inget bra och nattningen ikväll var inte rolig. Hoppas på en bättre dag imorgon.
 
Emma har fått jättemånga tänder nu på kort tid. Och jag har såååå dåligt samvete för att vi inte har skrivit upp hennes olika framsteg som vi gjorde med Emilia. Vi har inte tagit lika mycket kort, vi har inte haft lika mycket tid med Emma och så vidare. Men så har vi ju två barn och det är klart att det inte hinns med allt på samma sätt som med ett. Någon som känner igen sig och kan döva mitt dåliga samvete en aning?
 
OS är i fokus här hemma också. Nu är all simning över och det blev inga medaljer där tyvärr. Men det har ju blivit medaljer på andra håll och fler kommer det väl bli.
 
Nej, nu ska jag äta lite choklad tror jag :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0