Torris :o)

Igår åkte Emilia till dagis nästan som vanligt, det var en sak som skillde sig från vanligheten för hon hade inte blöja på sig. När jag på eftermiddagen kom och hämtade henne så räknade jag med en tvättpåse att ta med hem, men inte! Hon hade varit så duktig hela dagen och gått på toaletten själv utan att de behövt påminna henne. Så nu är blöjan borta på dagtid och det känns bra.
En annan sak som hänt är också att hon har börjat äta så mycket bättre både på dagis och hemma. Frukosten kan vara lite svår ibland när vi ska till dagis, men det kan nog vara så att hon har lite svårt att äta när hon nästan precis har gått upp.

Emma har 8 tänder nu och idag har vi varit på Fotogruppen och tagit 1-årskort. Det blir nog riktigt bra. Pratade lite med Janne och fick lite tips och ideér för fotografering i hemmastudio.

Jag har på 3 veckor minskat 1,7 kilo och 7 centimeter i midjan :o)

Nu ska jag väcka Emma och åka och hämta storasyster på dagis!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad duktig Emilia är!!:) och va kul för dig att du gått ner i vikt!:) Puss

2012-04-04 @ 09:10:58
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0