Tipp tapp...

Klockan 01.39 kom Emilia tassande in och kröp ner tätt intill mig och somnade. En liten stund senare hörde jag Emma jollra lite så jag gick in och hämtade henne och la henne hos mig.

Idag när jag lämnat Emilia på dagis så åkte vi till Colorama och köpte våtrumsspackel. Nu skulle ev. Mickes pappa komma och spackla imorgon efter jobbet, men kanske hinner jag göra det innan, vi får se. När vi kom hem så var det dags för Emma att sova och jag fixade i ordning i tjejernas rum lite och städade av där också. Sen tog jag det lugnt en stund innan Emma vaknade och snart var det dags att åka och hämta Emilia och åka hem igen och steka pannkakor *mums*

Läggningen ikväll var mer rofylld än igår, Emilia somnade ganska snabbt som vanligt. Vi låg alla tre i hennes säng och det gick jättebra. När Emilia hade somnat så la jag mig med Emma i hennes säng och det tog sin lilla tid innan hon somnade, men det var mest att hon låg och småjollrade och pillade mig i ansiktet lite vilket är rätt mysigt. Så nu sover de så sött i sina sängar, vilka underbara små tjejer vi har.

Kan nog bli en ny altan och en stenbelagd framsida ganska snart här också. Håller på att kolla upp lite olika firmor som kan göra jobbet. Bara det att man måste ju ringa till dem och det är ju inte min starka sida, men jag får ta tjuren i hornen och göra det bara.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0