Såååå besviken!!!

Kors i taket nu ska ni få höra!! Jag har mått bra EN HEL HELG!!! Första gången sen jag vet inte när som jag INTE har mått dåligt och haft ångest under en lördag-söndag. Och idag har vi till och med varit ute och spanat utemöbler och lite annat och jag blev inte stressad. Det är helt otroligt, fattar ni hur skönt det är?!?!
Men, det finns ett MEN. Vad besviken jag blev på utemöblerna vi tittade på!! Vi fick i veckan reklamblad från EM och Plantagen och där fanns konstrottingmöbler som vi blev förälskade i. En vit grupp på EM och en ljusgrå grupp på Plantagen och när vi idag åkte dit för att titta på dessa för att (som vi hade trott) köpa en av dem, så visade det sig att det inte alls var vad vi tänkt oss. Borden var snygga på båda ställena men inte stolarna. De vita stolarna på EM såg så plastiga ut att man kunde tro att de var fel levererade och skulle säljas billigt på typ Rusta eller nåt. Rusta i all ära vad gäller en hel del saker men ja ni kanske fattar?! Och de ljusgråa stolarna på Plantagen var i själva verket inte alls ljusgråa som på bilden utan mörkgråa :o(
Åkte till MIO och kollade utbudet av deras Brafab möbler, men de hade inget som vi ville ha. Så vi får åka till A-möbler och se vad de har hemma, vill ju gärna se det man köper innan man köper det.

Har idag och igår suttit med bokslutet och deklarationen för företaget och det rullar på, börjar få kläm på det där nu så det är inte så mycket kvar, ska göra färdigt imorgon. Är bjudna på kalas imorgon till min bror som fyller 36 år, men eftersom tjejerna fortfarande är kletiga i ögonen så får vi stanna hemma för att inte smitta ner alla andra små barn.

Blev föresten ingen Marabou Black igår, den var slut så det blev en vanlig... men den slank ner den med.

Nej, nu får det nog bli en film innan det är dags att sova.

Pöss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0