Så mycket tankar och ingen reda!

Har idag varit och träffat min kurator och det gick bra, är väl inte helt trygg med henne ännu, men jag får väl ge det lite tid. Mycket tankar som snurrar och som jag vill prata med henne om men när jag väl sitter där och vi har 45 minuter på oss så blir det svårt att ta det som känns mest relevant just nu.
Hade väldigt mycket ångest igår och var helt spretig i mina tankar, sen har jag inte sovit så mycket inatt eftersom Emilia vaknade och hostade massor för hostan har kommit tillbaka och det med besked så nu blir det inhalationer igen, sen vaknade Emma vid 5 och ville inte sova mer så idag har jag varit väldigt trött.

Jag har föresten startat ett krig mot min rygg. Jag har såååå ont och jag vet inte varför. Men jag dövar smärtan med värktabletter och hoppas att det inte blir värre och så tänker jag mer på hur jag lyfter. Men jag hoppas att jag går som segrare ur detta krig, håll tummarna för mig är ni snälla :o)

Annars? Emma har börjat pussas och det med helt öppen mun. Sååå sött. Så har vi konstaterat att man kan jämföra henne lite med en busig valp. För när hon ser någon som hon inte sett på ett tag så blir hon alldeles vild och skuttar omkring sittande på knä och sträcker upp armarna i luften, snurrar runt, lägger sig ner på golvet och skrattar.
Det fungerar jättebra att tjejerna delar rum och Emma ligger superbra i sin säng. Vaknar hon och ger ifrån sig höga ljud på natten så sover Emilia vidare och det är ju skönt.

Nej, nu ska jag gå ner och ta Emma för hon har vaknat, sen blir det en koppa kaffe innan vi ska åka och hämta Emilia på dagis. Jag har inte fått något vettigt gjort idag, men det kanske blir något gjort senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0