Klart för nu!

Då var bokföring, bokslut och deklaration klart för nu! Känns skönt att kunna släppa det. Nu ska vi se om jag kan få lite snurr på företaget i år, får väl smygstarta lite smått.

Annars har vi tagit det rätt lugnt idag. Tjejerna är bättre i sina ögon, men Emilia haltar fortfarande en del. Hoppas hon är bättre imorgon, jobbigt för henne.
Medans jag har suttit och jobbat lite så har Emma sovit och Emilia och Micke läst sagor och lekt. När jag var klar så tog vi en promenad i det sköna Valborgsvädret. Gick förbi en lekplats och där åkte Emilia rutschkana, gungade och jag och Micke testade linbanan, det var skitkul.

Nu ligger tjejerna och sover sött i sina sängar. Jag hoppar mellan CSI och datorn. Sen blir det nog sängen för min del. Hoppas på fint väder imorgon så vi kan vara ute och pyssla lite. Behöver köra igång gräsklipparsäsongen och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0