Fullt ös, medvetslös!

Dagarna gå och på kvällen innan jag ska sova så tänker jag "Imorgon ska jag göra det och det och det och det och...." Så kommer morgonen och dess rutiner och sen kör jag Emilia till dagis och när jag kommer hem så sätter jag fart med allt jag tänkte på kvällen innan. Eller... vänta lite nu, riktigt så är det ju inte... Lite får jag ju gjort men det blir mycket slappande också tyvärr. Idag har jag i allafall jobbat lite med "studion" och tänkt ut lite ljussättning och så. Ska inhandla "golv" imorgon och fundera ut vad jag ska inhandla för lampor. Kan nog bli riktigt bra bara jag hittar rätt material.  

Snart måste jag komma på vad vi ska äta för middag idag också, får bli något enkelt...
*tänker*



Potatisbullar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0