Jag tror jag blir tokig!!

Blir sååå trött, "någon" (ingen nämnd ingen glömd) frågar hur jag mår och jag berättar om att jag är onaturligt trött (trots att jag för det mesta sover hela nätter), lättirriterad och är osocial och att jag helt enkelt inte känner igen mig själv längre. Det jag då får höra är "Ja det är väl så det är under småbarnsåren". What??? Så majoriteten av alla småbarnsföräldrar mår som jag mår? Rätta mig gärna om ni tycker jag har fel, men jag skulle inte tro det.

Nåväl, idag har vi varit hos min bror med familj på kalas. Det var trevligt och tiden sprang iväg. Måste berätta en grej som jag tycker är lite rolig, vi kör igenom en liten håla som heter Herrljunga på väg till brorsan, deras "slogan" lyder som följer "Herrljunga, en plats på jorden att bo på" skrattar gott var gång jag ser skylten.

Nej, nu ska jag snart lägga mig och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0