Jag tar tjänstledigt ett tag!

Idag har det varit en riktigt urusel dag. Jag vill ta tjänstledigt som mamma ett tag, kan man det? Inte det?! Får väl försöka överleva då... inatt kunde jag inte sova för Emma var vaken titt som tätt och hade feber. Var som en zombie i morse när jag vaknade efter att ha lyckats sova någon timme. Jag är som är trött annars när jag sover hela natten, ni kan ju tänka er hur trött jag är när jag inte får sova. Så mitt humör har inte varit på topp idag och det i kombination med Emilias utbrott och Emma som absolut inte ville ligga ner är ingen bra kombination. Jag har gråtit flera gånger och haft superångest TROTS att jag äter maxdos med ångestdämpande medicin, bra va!? Inte!! Skulle behöva ringa till en läkare i Falköping som sägs vara bra på det här med sköldkörtelproblem, men när ska jag ringa? Emilia accepterar INTE att jag pratar i telefon, pratade med pappa som ringde idag, gick en stund innan hon började visa sitt missnöje och jag hann avsluta samtalet innan det brakade loss totalt. Träffade Åsa en stund förut, vi var ute och gick lite och jag fick prata av mig lite. Tack Åsa!!

Jag orkar inte må sä här längre, det kan inte vara meningen att man vid 33 års ålder ska vara såhär trött, nedstämd, orolig, arg, ha dåligt minne, koncentrationssvårigheter osv osv, listan kan göras lång. Är det så här mitt liv ska vara så vill jag inte vara med längre!
Jag ÄLSKAR mina tjejer och Micke och jag vill ha mig själv tillbaka, för det här är inte jag!!


Nej nu ska jag sluta klaga för denna gång. Ska snart gå och krypa ner i sängen och hoppas på att få sova inatt.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas att jag va till någon hjälp:)!!Puss

2011-09-15 @ 07:35:39
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0