"älsar dig!"

Idag kom de magiska orden som jag väntat på. När jag sa "jag älskar dig" till Emilia så svarade hon "älsar dig". Vilken lycka!!

Idag har vi tagit det lugnt förutom på blöjbytesfronten där det har varit fullt ös. Har bytt bajsblöjor på löpande band idag känns det som och tillhör INTE vanligheterna, men ibland ska man väl få prova på det livet också. Emma har "ätit" gröt tre gånger idag, sitter ju mest och kniper igen munnen och ser söt ut, men det kommer väl.

Själv så har jag huvudet upp och fötterna ner annars är det inte så mycket med mig. Känner mig superkonstig till och från. Ena stunden jättevarm och svettig för att börja frysa, ont i magen, mår illa, huvudvärk och allmänt olustig känsla i kroppen. Sen så mår jag kanonbra typ 30-60 minuter och sen börjar det om igen.

Funderar på att åka in till stan imorgon, får se hur jag mår och hur vädret är. Nu ska jag snart sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0