Uppdatering!

Då ska vi se, här lever livet på som vanligt. Jag är rätt off och mår inte vidare bra alls. Vissa dagar är bättre och andra sämre. Väntar på att få träffa en ny läkare men de verkar lysa med sin frånvaro inom psykiatrin i Skövde. Har inte hunnit fixa med att maila till läkare som tror på "hypo 2" men får väl försöka göra det snart.

I fredags så gick jag och Emma upp tidigt för att göra oss redo att åka till Ullared. Vi hämtade upp Caroline strax före 7 och så bar det av. Det var minusgrader och dimmigt men det gick ändå bra att köra. Vi hade tur med parkering när vi kom fram så vi behövde inte gå så långt och vi startade vår runda klockan 9.45. Det var inte allt för mycket folk, men emellanåt så hopades kundvagnarna och det var svårt att komma fram. Vi hade två vagnar och Emma satt i babyskyddet så jag kunde skärma av henne med sufletten och filt, där låg hon superbra. Vi betade av avdelning efter avdelning. Jag köpte kläder till Emilia, linnen till mig, leksaker, åkpåse, DVD-skivor, lite förbrukningsvaror, pysselgrejer och lite annat. Vi var klara vid 15.20 och lastade i bilen och sen åkte vi vidare mot Jönköping och IKEA. Vi var framme där vid 18-tiden och var klara strax innan 20. Där köpte jag hyllor, lådor och lite smått till pysselrummet. Sen var det dags att styra resan mot Skövde. Emma vart lite ledsen på vägen så vi fick stanna till ett par gånger, Caroline satt i bak en bit men sen fick vi byta så jag satte mig bak med Emma och Caroline fick köra. Jag var tillbaka hemma 21.45.
Redo att lämna Gekås för denna gång.

Allt uppackat på bordet...

Inköpt på IKEA


Lördag och söndag blev det att fixa inne i pysselrummet och jag har fixat lite på kvällarna i veckan också.

I tisdags kväll var vi på informationsmöte på förskolan där Emilia ska börja. Det verkar superbra och Emilia verkade trivas i lokalerna.
Igår så fyllde ju Micke år och hans mamma och pappa kom och firade honom på kvällen. Ska ha lite kalas på söndag också. Jag ser inte fram emot detta eftersom jag helst inte vill umgås med för mycket människor, men det får gå helt enkelt.

Idag har jag och tjejerna varit och handlat lite och sen gjorde vi pizza till middag *mums*

Lite uppdatering: Emma sätter sig upp själv, hon sitter stadigt och hon kryper. Hon äter mat bättre och bättre och hon är så underbar. Emilia pratar mer och mer för varje dag. Hon är för det mesta lugnare mot Emma nu så hon kan vara med på ett annat sätt nu och behöver inte sitta/ligga i resesängen hela dagarna.
Idag har Emilia haft en riktig trotsdag, hoppas det blir lugnare imorgon.

Åsa, jag hoppas det gått bra för dig idag. Tänker på dig!

Nu ska jag avsluta för idag och kolla tv tror jag.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack gumman:) Det har gått bra,berättar mer när vi ses eller hörs i tele:) Kram!!

2011-10-28 @ 10:56:22
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0