"Unnebar är dig"

Emilia och Emma är så underbara. Detta säger ju vi till dem båda väldigt ofta och att vi älskar dem och så. Emilia pratar ju mer och mer och tar efter utryck. Inatt vaknade hon och kom in till oss och det tog en stund innan hon somnade igen, när hon legat stilla och tyst ett tag så säger hon: "Unnebar är dig" (Hon säger dig och din om sig själv).

Ikväll när jag låg hos henne och vi läst saga. släckt lampan och sagt gonatt så säger hon: "Mamma söt och gó" Då smälter man ju som smör i en kastrull på en het spis.

Har jag föresten berättat att Emilia fått plats på förskolan? Nej jag tror jag missat det, men det har hon. Hon ska börja i januari.

Nej nu ska jag ta en smörgås och sen sova.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0