Inte idag heller...

Blev ingen Öppna förskolan idag heller, jag är verkligen urkass på mornarna, förkylningen alltså :o) Så vi stannade hemma idag och låg länge i sängen. Det är så mysigt att vakna och se dem man älskar mest liggandes och sova alldeles bredvid. Emma har sovit i vår säng nästan hela natten och Emilia kom in vid 3-tiden.

Efter lunch så gjorde vi oss redo och åkte iväg. Tog med lite skräp och åkte till tippen och slängde det, sen åkte vi till Coop där jag tänkt köpa lite saker, men de hade inget av det jag sökte. När vi var klara där så var det dags att åka till dansskolan. Vi var först på plats och sen kom de en efter en. Men vi var inte så många idag. Det märks att barnen har lite svårt att konsentrera sig hela tiden, men det är väl kanske inte så konstigt. Emilia är med i dansen nästan hela tiden, men emellanåt så hittar hon på sitt eget för att sedan återvända till det dansfröken gör.

Efter dansen och lite snabbt mellanmål så åkte vi till Rusta för att se om vi kunde hitta något av det jag sökte där, men de hade inget av det där heller så då åkte vi hem och gjorde varma mackor och åt innan det var dags för sängen för tjejerna.

Emma vaknade igen när jag låg inne och nattade Emilia. Hon har någ tänder på gång tror vi för hon är väldigt orolig och grejar mycket i munnen. Micke tog med henne upp och när Emilia somnat så tog jag över Emma. Hon fick lite alvedon och efter att ha legat och pillat mig i ansiktet så somnade hon gott medans vi tittade på Robinsson från igår.

Apropå Robinsson, har aldrig varit med om att så många har hoppat av. Varför söker de till ett sådant program när de är så svaga? Visst, man kan inte förstå exakt hur det ska vara där innan man åker dit, men man måste ju ändå förstå att det blir tufft både psykiskt och fysiskt. Det värsta är att det verkar som om Mats är den som blir utröstad, det är ju han som ska vinna hela tävligen tycker jag.

Nog om det, nu lockar sängen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0