Har inte haft tid...

Nu har jag inte bloggat på några dagar, jag har helt enkelt inte haft tid. På kvällarna när tjejerna har somnat så har jag passat på att pyssla lite och tagit det lugnt.

I måndags var jag ju hos läkaren i Falköping och jag hade stora förväntningar att hon skulle kunna hjälpa mig eftersom jag hade uppfattat att hon gick mer på symtom än provsvar gällande sköldkörteln. Men ack så fel jag hade, enligt henne så är det basolut inget fel på min sköldkörtel. Alla symtom jag har som stämmer in på hypotyreos gav hon blanka f*n i. Enligt henne behöver jag en kontinuerlig läkarkontakt i psykiatrin som följer upp min medicinering. No shit! Det kommer inte hända för alla läkare slutar efter några månader och jag tror inte längre på att några SSRI eller SNRI mediciner hjälper mig.
Besöket resulterade i 300 kronor kastade på ingenting och jag gick storgråtande och arg därifrån.

Men jag ger INTE upp!!! Jag får helt enkelt fortsätta kämpa och hoppas att jag hittar någon som kan hjälpa mig.

Annars i veckan så har det varit rätt lugnt. Öppna förskolan i tisdag och promenad efter det. Igår gjorde vi väl inget alls direkt, jag har blivit förkyld och känner mig inte så pigg. Emma har sovit lite fåligt på nätterna så det har inte blivit så mycket sömn. Skulle egentligen på föräldraträff idag, men på grund av förkylningen så skippade jag det.

Efter vi ätit lite lunch jag och lämnade Emilia hos farmor och sen åkte jag och Emma till fotografen och tog 6-månadersbilder. Hon var inte riktigt lika lättflirtad som Emilia var, men bra bilder blev det.

Nu är det CSI!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0