Promenad!

Micke sov länge idag så efter frukost tog jag och tjejerna en promenad och gick till lekplatsen och Emilia åkte rutchkana. När jag stod där och tittade på henne så fick jag en lysande idé! Kan ju passa på att träna lite, sagt och gjort så körde jag lite step på trappan till klätterställningen, lite ben böj och så. Smart va!
Under promenaden så gick vi igenom villaområden och där ligger det ju såklart massa villor. Vissa tittar jag på och undrar hur tänkte de där? Tänkte de över huvud taget? Gult hus med röda knutar. Snyggt? Nej knappast. Trädgårdar fulla med trasiga leksaker, skrot och annat skräp. Men smaken är ju olika som tur är.

Emma säger "mamma" nu och kryper för fullt. Hon ställer sig upp på knäna mot saker och hon äter med god aptit. Tiden går alldeles för fort.

Nej nu ska Emma sova lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0