Öppna, promenad och torka golv.

Vaknade i morse trött som vanligt och Emilia kom intrippande och kröp ner hos mig. Då kom Micke hem från jobbet och satte sig på sängkanten. Emilia började babbla och skulle lyssna på musik i min telefon. Vi kom i alla fall upp till slut och efter frukosten gick vi till Öppna förskolan. Var jättelite folk där idag och det var ingen av dem som jag brukar prata med som var där så jag fick stifta nya bekantskaper. Det blev en promenad på väg hem och jag blev hur varm som helst. Vissa säger att ju mer vältränad man är ju mer svettas man, men det stämmer INTE på mig. Jag är inte vältränad och jag svettas som en vårflod. Men nu har jag faktiskt varit ute och gått flera dagar den senaste veckan så jag hoppas att jag kan fortsätta med det.

När vi kom hem åt vi lite lunch och sen väckte vi Micke. Han och Emilia åkte på Pyttedansen och jag och Emma var kvar hemma. Jag passade på att dammsuga och torka golven här uppe och sen gjorde jag pizza som var färdig när Emilia och Micke kom hem.

Nu sover tjejerna och vi ska väl kolla på tv och slappa lite. Ska försöka komma i säng lite tidigare idag, men det säger ju jag jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0