Håll i er nu!

För nu ska jag skriva något otroligt. Jag har idag för första gången på evigheters evigheter mått riktigt bra. Jag har känt mig lugn, glad och full av energi. Det känns helt underbart. Hoppas det kan bli fler sånna här dagar.

Efter att vi ätit frukost så gick jag och tjejerna ut på en promenad. Emma somnade i vagnen och Emilia satt i vagnen och sjöng lite. Vi gick till en lekplats och Emilia åkte rutchkana och gungade. Det var inte lätt att få med henne därifrån men det gick till slut. Väl hemma väckte vi Micke som sov längre eftersom han ska jobba natt. Sen åt vi lunch och tvättade lite kläder, bäddade rent i sängarna och snart var det dags för middag.

Emma har varit orolig ikväll, verkar som om hon har ont i magen. Men nu sover hon i min famn. Ska gå ner och lägga henne och mig.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad härligt att höra gumman!!

2011-11-07 @ 01:32:55
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0