Trött jag blir...

Ja, jag blir så trött på vresiga karlar, i detta fall en karl, ni förstår nog vem. Varför kan inte män och kvinnor tänka likadant? Tänk vad mycket lättare allt hade varit då. I många fall tråkigare i och för sig, men lättare. Men varför ska man prata om och planera saker? Det är väl onödigt tydligen. Försökte nämligen få något vettigt ur Micke när det gäller att planera inför dopet när vi kan tänka oss att ha det och så, men "det är ju ingen idé att prata om det nu när vi ändå inte vet vilken helg vi kan ha det" får jag till svar då. Och då blev ju jag sur såklart, så nu sitter jag här och surar vid datorn och kommer väl vara irriterad en tag framåt och störa mig på det mesta. Får väl se om vi får något vettigt gjort idag, det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0