Stora paket!

Kom äntligen iväg upp till ICA och hämtade två paket som vi beställt. Tur att jag tog bilen upp för det var två rejäla paket, tog upp nästan hela bagaget.
Hade tänkt "rymma hemifrån" några timmar men kom inte på något att göra så jag satte mig här vid datorn istället. Hade massor jag tänkte jag skulle göra, men nu när jag sitter här så är det tomt i huvudet. Hur kommer det sig? Är det tidig demens eller vad?
En sak jag kom på när jag satte mig här va att vi inte har skickat in papper för barnförsäkrning på Emma, de ligger i köket men har totalt glömts av. Det ska jag fixa sen.

I måndags var tydligen Emilia lite trött när hon letade efter en pusselbit under soffan för hon somnade...


Stor sopkvast och liten tjej, hon var så duktig och hjälpte till igår på städdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0