Ryggskott?!

Igår grävde vi och idag grävde vi och imorgon lär jag väl ha ryggskott och inte komma ur sängen. Igår grävde vi undan jord på framsidan där vi ska lägga plattor och idag la vi dit markduk och grävde dit sand och sen grävde vi ur en planteringslåda vi har på baksidan som vi ska förvandla till sandlåda. Men jag bör ju ha förbränt en del kalorier och stärkt mina muskler hoppas jag av allt slit. Emilia har hjälpt till och blev väldigt smutsig. När vi gick ut så var byxorna ljusrosa och tröjan vit, när vi gick in var det mer brunt. Men då är det ju tur att vi har tvättmaskin. Hon hade ju väldigt roligt när hon hjälpte till att gräva, med händerna :o)
Så idag har vi varit ute under eftermiddagen. På förmiddagen så åt vi frukost under tiden som vi löste Melodikrysset.

Nu är jag och tjejerna själva hemma, Micke skulle ut med jobbet och bowla. Det är tråkigt när Micke inte är hemma  på helgerna, men det händer ju rätt sällan. Emilia ligger och sover för natten och Emma ligger och sover som hon gör mest hela tiden. Hon ska snart äta lite och sen är det "Smartare än en femteklassare". Sen tror jag att jag ska kolla på den andra filmen om Narnia och äta lite glass med hallon.

I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0