Let's Zumba!

Blev ingen promenad idag, fanns inte tid till det. Efter att vi ätit middag så pusslade jag och Emilia en lång stund. Sen städade vi undan alla leksaker, gjorde välling och gick ner och tog på pyjamas. När Emilia lagt sig så fixade jag i ordning i köket och sen så var det dags för ett träningspass. Jag har tänkt att jag ska komma i form nu, måste verkligen träna upp mig, orkar ju knappt ingenting och sen hade det varit lite trevligt att i alla fall ana några muskler. Så jag tränade Zumba! Det var skitkul, stod framför TV:n och följde en träningsvideo. Gjorde introduktionen där man får lära sig alla steg och den kommer jag nog får göra några gånger så jag verkligen lär mig. Det tog en timme och jag tänkte att "det är väl inte så jobbigt" men jag var rätt mör efteråt och då var det skönt med en dusch.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon, ska iväg imorgon förmiddag klockan 10 så jag måste upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0