Kommer det inte snart?

Går här och väntar på att Emilia ska få vattkoppor. Låter hemskt att vi vill att hon ska bli sjuk, men jag vill att hon ska få det när hon är liten för att förhoppningsvis komma lindrigt undan och ha det avklarat. Min brors 3 barn har fått det, minstingen fick det i söndags.

Idag har vi inte gjort så mycket. Micke var och lämnade in bilen på Ditec för lackkonservering klockan 8 imorse och ska hämta den imorgon. Jag vaknade med fruktansvärd huvudvärk och fick lägga mig på soffan när jag hade klätt på tjejerna. Värken har hängt i hela dagen fast det har blivit bättre. Jag fick i alla fall målat lite brädor till väggen i hallen när Emilia vilade middag. Ska se om vi kan få färdigt väggen i hallen imorgon. Gick en promenad innan jag lagade mat. Ikväll har jag tagit det lugnt, badat Emma och myst med henne.

Här kommer ett kort som jag tog i lördags när Jennie med familj var och hälsade på. Tre söta små killar och vår söta Emilia satt i soffan och då åkte kameran fram.
Valter, Viktor, Felix och Emilia.

Busetjejen ligger i pappas knä och äter "nan". Hon älskar verkligen frukt...


Tänker som vanligt på massor att blogga om under dagarna, men så fort jag sätter mig vid datorn så blir det black out. Snart ska jag sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0