En natt till och fredag!

Emma har sovit en hel natt till. Tänk vilken lyx att få sova bra på nätterna, hade jag inte fått göra det så hade jag blivit galen, har ju ingen möjlighet att sova/vila på dagen i och med att Emilia har fullt ös hela dagarna. Vi har provat att Emilia sovit middag i en vecka nu, men det gör att hon har svårt att somna på kvällen så vi får ta bort det igen tror jag.

Idag ska vi ut och gräva, det är vad jag har tänkt i alla fall. Vet inte vad Micke har i tankarna, men det är väl kvinnan som har sista ordet va!? hi hi ;o)

Nästa vecka ska vi börja planera dopet för Emma. Ska ringa och kolla när den prästen som vigde oss och döpte Emilia har gudstjänster i juni, juli och augusti så får vi se när det passar. Emilia var ju 3 månader när hon döptes så helst skulle vi vilja döpa Emma i juni, men det kan kanske bli svårt, vi får se. Faddrar är redan klara, det blir samma som till Emilia det vill säga Emelie och Jocke. De blev jätteglada när vi frågade om de ville vara faddrar till Emma också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0