Sovmorgon kan man kalla det...

Idag tog vi sovmorgon hela familjen. Vi vaknade 10.40 och var jättehungriga på frukost. Dagen har blivit lite knas när man sover så länge, men vi behövde väl det.

Jag har pysslat lite med att fixa upp lite foton på Emilia på väggen i kontoret. Sen har jag börjat skära till passepartoer (stavning?) till de ramar som vi ska sätta i fotografbilderna på Emilia i. Ska nog fortsätta lite med det sen.

Mickes mormor och morfar kom hit och fikade på eftermiddagen och sen lagade vi mat. Det blev stekt fisk, potatis, örtsås och ärtor. Det var riktigt gott det. Jag har faktiskt varit rätt så pigg idag och orkat mer än vanligt. Nu har jag tömt kameran på bilder och satt den på laddning och så måste jag lägga in musik på telefonen och bränna skivor med avslappningsmusik till förlossningen.

Kommer inte på något mer att skriva nu faktiskt.

Tjing pling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0