Riktigt dålig dag!

Igår var vi på kalas hela dagen och satt totalt 2 timmar i bil och det var jobbigt, att åka bil alltså. Sen har jag sovit dåligt inatt för jag är tät i näsan och det släpper inte och imorse när jag vaknade så kände jag att jag börjar få ont i halsen. Och sen har dagen fortsatt i samma spår. Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon för idag har det varit skitjobbigt på alla plan. Jag har ont, massor med sammandragningar och knyttet borrar ner huvudet i bäckenet och spjärnar samtidigt med fötterna uppåt revbenen. Jag känner mig dessutom ledsen och arg och så känns det som om jag ska bli jättesjuk. Jag orkar knappt stå upp och är helt matt i hela kroppen. Känns också som om jag ska börja gråta floder när som helst och så smyger det lite ångest där ikring.
Så var det kalas idag igen också, Mickes syster fyller 30 idag. Så det var bara att sminka på ett glatt ansikte och åka dit. Kände bara att jag ville åka hem hela tiden vi var där. Var inte alls på socialt humör och pratade inte så mycket. Så jobbigt också när alla frågar hur det är, jag svarar ju då att det inte är så bra och så ska man förklara sig. *suck*

Men nu är vi hemma igen och Micke har badat Emilia och nattar henne nu. Funderar på att krypa i säng tidigt idag, ingen lust till något.


Kommentarer
Postat av: michaela Smaragd

Bättre o svara att det är bra =) Då slipper man förklara sig.......... Gissa varför det ofta är bra här ;)

kram=)

2011-03-07 @ 08:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0