Mycket gjort...

Idag har jag gjort en hel del, inte legat på latsidan här inte. Emilia's foton är inramade och klara snart, bara en tavla kvar som jag ska göra klart snart. Jag har monterat ihop den andra spjälsängen och bäddat i ordning den till Emilia så får bebis hennes spjälsäng. Den vi lånat går nämligen inte att sänka sidan på och det vill vi kunna göra. Så imorgon ska jag skruva fast sånna här "vyssan lull"-tassar på den och höja botten till högsta läget och bädda i ordning den. Måste få ut stora TV:n ur vårt sovrum också, den får nog troligtvis åka till tippen sen. Eller är det någosn som vill köpa en 32'' Widescreen tjocktv billigt? Kanske slänger ut den på Blocket för ett försök.

Så jag har ordnat hela dagen och det känns i kroppen. Åh jösses vad sammandragningar jag har, hoppas de gör nytta. Ska ju till barnmorskan imorgon igen och kolla om det hänt något och så ska vi prata om igångsättning. Blir väl inget klart imorgon eftersom jag ska vara hos henne 18.30 så hon får väl prata med Antenatal på torsdag. Hoppas verkligen att det kan funka för min kropp orkar inte mer nu snart.

Ikväll blir det lugnt, ska göra färdigt den sista tavlan och sen blir det nog soffan och TV som gäller. Spelade in "En unge i minuten" igår så det ska vi väl kolla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0