Kan du inte bara vilja komma ut?

Nu börjar jag bli frustrerad, vill verkligen att bebis ska komma NU!!! Har känt mig sådär på bristningsgränsen idag, varit på väg att bara börja störtgråta. Trodde aldrig att jag någon gång i mitt liv skulle gå och längta efter att få ont, men det gör jag nu. Jag VILL ha ont och blir glad så fort jag får en ond förvärk eller känner den där mensvärkssmärtan i mage/rygg. Önskar att det kunde komma mer regelbundet och allra helst att vattnet kunde gå. Men det är väl bara att vänta. Har ju tid på Antenatal på tisdag och får väl hoppas på att läkaren säger OK till igångsättning och att belastningen inte är hög på förlossningen. Men jag vågar inte hoppas för mycket. Känner bara att jag vill få ett slut på detta nu, oron växer...

Idag har vi fått upp den nya lampan i skötrummet/tvättstugan, måste dock fixa till det bättre och taket måste målas för de hade målat runt den gamla lampan. Lata j**lar som inte orkar ta ner lampan när de målar.
När vi var klara med det så städade jag av lite i badrummet och sen så putsade jag fönstren på nedervåningen. Sen har jag fått vila för jag var så trött. Sovit lite dåligt i ett par nätter nu och framför allt inatt för jag har så mycket slem i halsen som inte vill släppa.

Något mer intressant? Nej, inte som jag kommer på nu.

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0