Inte alls perfekt, men något bättre...

Designen på bloggen är inte i närheten av så som jag vill ha den, men jag orkar inte göra något större åt den. Har liksom aldrig tid och ro att fördjupa mig i ämnet så nu blev det lite annan färg på bakgrunden i alla fall.

Undra jag hur lång tid det är kvar innan bebis väljer att titta ut? Jag känner mig rätt så säker på att jag inte kommer gå över tiden i alla fall. Börjar känna av mer och mer neråt i magen och bebis trycker ner huvudet i bäckenet så det ilar som bare den. Sammandragningar har jag ju stup i kvarten.

Gör inte så många knop på dagarna nu, ligger mest och slappar på soffan. Emilia är i busartagen och tycker säkert det är superbra att mamma inte hinner upp så snabbt från soffan i alla lägen. Men hon sitter ju mycket och myser hos mig och vi läser böcker och sjunger.

Micke är iväg på bio ikväll med en kompis och det är inget att se på tv så jag kommer kanske krypa ner i säng tidigt och lyssna på ljudbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0